Idag är jag glad

Godkväll på er! Jag har precis gjort klart lite svenska och matte, och egentligen har jag lite fler saker jag skulle kunna göra men det är inte så akut. Tar det hellre lugnt då, i alla fall någon timme. Tänkte titta på senaste Gossip Girl och något avsnitt Grey's Anatomy. Fattar inte hur de tänker med GG, söndagar klockan sex liksom... Jag har lyckats glömma det varje gång! Känns ju jättelönt när man sett fram emot att faktiskt se det på teve i över ett år, och så missar man det varje gång, haha :P Får sätta klockan på ringning i fortsättningen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej! Såhär ser en kommentar ut och jag heter Johanna och tycker det är jättekul att skriva kommentarer och det är det enda jag gör hela dagarna. Hejdå!

PUBLICERAT: 2011-10-24 @ 22:58:22
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Om man vill kan man ju skriva två kommentarer, men bara om man vill...

PUBLICERAT: 2011-10-24 @ 23:22:15
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?
MAIL:

URL:



Trackback